Ricinolja

2012-01-03, 10:12:48 / Kategori: Allmänt



På ett flertal bloggar kan man idag läsa om Ricinoljan. Ett laxeringsmedel som används mot förstoppning men som även har blivit väldigt populär för användning till håret.
Varför?
Jo det sägs att oljan ska stimulera hårbotten och göra så att håret känns friskare och dessutom ska det växa betydligt snabbare. Det sägs att resultat känns efter redan första användningen och att hårlängdens resultat syns efter bara 2 veckor!!

Det var not lite mer än en månad sedan jag började att använda ricinoljan och jag kan definitivt säga att det har gett resultat. Mina vänner är avundsjuka på att mitt hår ser så välvårdat ut (även om det är slitet i topparna, plattat för mycket..) och dessutom så har mitt hår verkligen växt snabbare än vanligt.
Jag är otroligt nöjd över att jag testade ricinoljan, den gör mirakel för mitt hår. Jag ser verkligen fram emot att använda det mer i framtiden och jag hoppas att min hår fortsätter att påverkas så positivt av oljan som den gör idag.

Hemma har jag för tillfälligt en hel flaska oöppnad ricinolja (1 L) samt en 100 cl liten flaska som är det är ca. 4 kur-omgångar kvar i. SÅ HIMLA SKÖNT!!!

Det roliga är att min mamma också älskar Ricinolja, så det var hon som köpte liters flaskan till oss båda i julkapp. Hur underbart?

Ricinolja finns att köpa på Apoteket för ca 40 kronor (62cl). Annars brukar det även finnas andra flaskor i hälsobutiker.

Kommentarer

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)