Nystart

2012-02-05, 17:09:11 / Kategori: Allmänt
Är grön och cool osvosvosv.
JA HEJ IGEN 1 stycke besökare. Vad har du gjort idag? Jaså, vad intressant...
Tänkte bara säga att jag funderar över saken att börja blogga igen. Det känns som en ypperlig chans för mig att få vädra mina tankar och reflektioner över vardagen.
Det har ju faktiskt hänt en hel del nya saker i mitt liv sedan jag var aktiv sist. Den största skillnaden (som jag inte har talat om) är väl det faktum att jag har gått med i SSU och det är hur underbart som helst. För er som inte har koll på vad SSU är så är det Socialdemokraternas ungdomsförbund. Jaha, politik... - tänker ni då, och ja - politik.
Vem kunde tro att Marre skulle gå och bli politik-intresserad?
Allt har sin historia, men detta är något som jag kan tala om en annan gång. Nu ska jag avsluta det här inlägget som till synes blev ett inlägg utan vettigt språk eller innehåll. Detta skall förbättras, jag lovar :)))

Kommentarer

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)