vår?

2011-01-18, 14:15:04 / Kategori: Lookbook
Det är plusgrader ute, snön smälter bort och jag halkar ideligen p.g.a. all is som har kommit fram.
Dörren intill stallet behöver vi inte längre stänga så fort vi går in eller ut, vilket är rätt skönt.

Men vår, inte kommer våren redan nu?
Hur som helst så är det skönt när det kommer sådana här "små perioder" då det blir plusgradigt, mitt i vintern.
Sommar, JA TACK!

Idag bidrar jag med en bild från lookbook, en outfit som var rätt mysig enligt min åsikt. Tjejen på bilden har registrerat att hon kommer från Stockholm/Malmö, så hur hon tänkte där vet jag inte riktigt, men hon är i alla fall svensk så jag antar att bilden kommer från Sverige.

Riktigt sådär mycket snö finns inte här just nu som sagt, lilla Strömsholm har blivit isigt istället. Men himlen på den vänstra bilden får mig att tänka så himla mycket på Strömsholm, eftersom jag tycker att våran himmel här ofta är rosa. Varför det?
Varför känns det som om det händer oftare här än hemma i Gävle? :P

Aja, nu ska jag sluta snacka, blev lite annorlunda inlägg nu. Men jaja, njut av bilderna så hörs vi senare idag :) 

Scrap Metal Necklace From I Made It, Broken Bad Quality Bag Deluxe From Humana Second Hand, H&M Lace Jumper, I Made It Gold Buttoned Skirt

Kommentarer
Emma kommenterar

Just nu har jag 2 tävlingar på min blogg där du kan vinna ett valfritt smycke från Calli.se eller ett flexibelt fotostativ från Johanpixels.se/webbshop!

Gå in på bloggen och kolla i det senaste inlägget, där hittar du länkar till båda tävlingarna!

Lycka till!! :D

2011-01-18 @ 15:53:56
URL: http://thedevilschild.blogg.se/
Fotograf Malin Westman kommenterar

Sv; nice, har lagt till dig nu!

2011-01-18 @ 20:08:27
URL: http://fotografmalinwestman.blogg.se/

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)