Hoppning på Wilden.

2011-01-19, 15:42:34 / Kategori: Allmänt



Goddag folket, idag bjuder jag på en otroligt äcklig bild på mig i ridkläder. Nice eller vad, sluta dregla och stäng munnen.  (:

Idag hade jag som sagt hoppning på Wilden (New Wild). Han är en ganska speciell häst, en valack efter Wembley - Vidago.
Han är rätt seg, och har lite svårt att få egen framåtbjudning, och idag gick det inte jättebra.
Jag var lite uppe i det blå och sväva, och därför var jag inte riktigt så koncentrerad. Men sedan när jag väl bestämde mig för att ta tag i det hela, så gick det jättebra.
Man har ju sina dagar då man är mindre koncentrerad, och jag hatar när det blir så!


Nu sitter jag här med en godis i munnen, snart ska jag tillbaka till stallet för att ha eftermiddags-stalltjänst.

Wilden är hästen längst mot höger (alltså närmast kameran), det är dock inte jag som rider.
Men bara för att ni ska se våran lilla PRE häst.
Söt va, haha? :P


Hörs senare, kraamhejs :)


Kommentarer

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)