hej jag e en pyroman

2011-01-20, 21:49:57 / Kategori: Allmänt


A faktiskt, jag är en pyroman. Sitter och leker med elden och sitter och tänder eld på mina gamla danoninos, inte så bra, jag vet. Men ibland måste man få testa något olagligt, det är liksom något som måste finnas i ens liv!


Idag har jag haft kostdag i skolan, vilket innebor att vi drack läsk och fick kakor till lunchen, bra va? ;)
Jao, lär ju säga att KZ är en ganska annorlunda skola, ibland hatar man den ibland älskar man den.
Nej vet ni, nu ska jag gå och slänga skräpet som min danonino har efterlämnat sig. Så får ni kanske yttligare ett inlägg senare ikväll.

Kramhejs! ;)


Kommentarer

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)