Blixtbild.

2011-01-27, 22:11:05 / Kategori: Allmänt
Godkväll mina trevliga bloggläsare!

Idag tog jag mig en tripp ner till Sandvikens gymnasieskola, för att träffa "min fotograf" Cecilia.
Det var meningen att vi bara skulle ta enkla vanliga porträtt bilder, helbild och ansikte osv.
Mest för skoj.
Jag skulle inte ha något smink, skulle inte ha gjort något speciellt med håret, skulle inte ha några speciella kläder, nä bara vara helt "naturlig" helt enkel.

Men särskilt enkelt blev det inte. Att trixa med blixten för att inte få det allt för ljust, det blev lite trixxit, men vi hade i alla fall roligt, och det var väl huvudsaken.
Tänkte visa er en liten bild, som var en av de som inte blev allt för ljus :)
Jag tänkte inte att Cecilia skulle redigera den först, men sedan alldeles innan jag skulle lägga upp den här så ångrade jag mig. Lade dock endast till lite kontrast, det var allt :)


Godkväller :)


Kommentarer
CeciliaAnn kommenterar

den extärna blixten var ju kul... otrolig krånglig första gången men ja... Jag vill nästan ha den :o

2011-01-28 @ 07:10:28
URL: http://ceciliaann.blogg.se/
nicole kommenterar

fin bild!

2011-07-27 @ 20:22:31
URL: http://nicoleindahouse.blogg.se/

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)