sura miner

2010-11-01, 11:00:03 / Kategori: Allmänt

Schhaaaa ! :d



Idag är en lite halvtrist dag. Det är relativt sura miner här på internathemmet idag. Ett litet smågräl uppstod igår kväll för att jag och några var lite väl högljudda, inte alls meningen faktiskt.
Jag drar mig dock ur grälet och förlåter så hjärtligt (fint det låter).

Ibland blir det så. Att bo på ett internat betyder att spendera hela dagar med samma människor, och nu har vi känt varrandra i 2 månader vilket betyder att vi enda känner varran mer eller mindre, och då uppstår dessa konflikter relativt lätt.
Men eftersom vi är ensamma ettor här i huset den här veckan ( 2orna har lov) så ska vi i fortsättningen försöka vara så glada och positiva som möjligt mot varandra! Låter väl rätt lätt ? ;)


Har nyligen ridit på Lotus, kändes bra. Men mer om det senare i min och Idas hästblogg;
http://trekombination.blogg.se


Nu har jag ledigt och sedan ska jag till åsen och äta lunch vid halv 12, efter det har jag hagbyte 13:45 som håller på i typ 20 min sedan har jag stalltjänst vid 16-1700 och sedan slutar jag. Om jag hinner så drar jag in till Kolbäck och hämtar ut pengar, men förmodligen hinner jag inte.

PussochKramfrånMarre

Kommentarer

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)