Skoj! + webbcamerapixxx

2010-11-01, 01:11:21 / Kategori: Allmänt
Roligt läge, man märker på min blogg när jag börjar bli aktiv :)
Idag har jag varit relativt aktiv. 
Iförrgår hade jag 8 besökare (wiiii ... ) och igår hade jag 50 typ ^^ (skriver igår eftersom klockan är 00:55 ;) hehe)

Undrar vad jag får idag ? :)
Skojs är det att besökarna ökar dag för dag.

Imorgon börjar specialveckan här på Strömsholm, då har vi häst hela veckan, nice !
3 prov. Två ridprov (dressyr och hoppning) samt ett teoretiskt prov som ingen i klassen har någon aning om vad det är för prov xd
Vi fick liksom reda på det när vi läste på schemat men ingen har någon aning vad provet handlar om, great (Y)

Imorgon drar jag in till Hallstahammar för att hämta ut pengar och sedan när jag har gjort det drar jag hem igen, fett nödvändigt japp!

På fredag tar jag mitt pick&pack och drar hem till Cecilia i Västerås, ska sova över hos henne till Lördag och på Lördag drar jag ner till Skåne med superflyg från Arlanda!
Skoj!

Som ni kanske redan vet så ska jag spendera mitt höstlov i Skåne på Bollerup. Hoppas på en grym vecka med alla skaaounebrruudzz!

Men japp det var väl allt för idag/igårs blogginlägg, bjussar på några härliga webbcamerabilder också. HAHA








   AHHAHAHAHHAHAH SERIOUS FACE


Kommentarer

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)