Lunch+em stalltjänst

2010-11-04, 11:04:40 / Kategori: Allmänt
Jag gillar inte att ha lunch+em men jag får stå ut, det är bara för idag!

Ikväll ska jag packa inför Skåneresan eftersom jag inte hinner göra det imorgon (åker ju och sover i västerås då..)
Så ikväll blir det även stortvätt (Y)
Har beställt 4 tvättimmar och har 3 maskiner varje timme så jag lär ju hinna med att tvätta endel (Y)

Om en halvtimme har jag lunchstalltjänst, sedan är det lunch även för mig, sedan ridning. Ska rida sötDisco fast i hoppning (älskar att rida dressyr på honom)

Nej nu ska jag förbereda mig lite inför stalltjänsten, vi hörs. PusS!

Kommentarer
mirjana kommenterar

fin blogg!

2010-11-18 @ 00:37:09
URL: http://zajkovic.blogg.se/

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)