hi there

2010-11-03, 13:18:31 / Kategori: Allmänt
Försöker hämta mig efter gårdagens händelse.
Fick nyligen höra att Josse var här nyss för att hämta lite saker, synd att jag inte hann träffa henne.
Gud. När sånt här händer så förstår man verkligen hur otroligt mycket sina vänner betyder. Kommer förmödligen inte kunna träffa henne förens efter lovet, men hon mår bra och det är huvudsaken. Alla här på Stora Åsvillan tänker på henne massor, och det ska hon verkligen veta. Inget Stora utan Jorgé den saken är säker!

Idag tog jag själv en vilopaus, har sådan himla huvudvärk och jag förstår inte varför. Tror att hela mitt huvud spökar lite.

BtW, hoppas INGEN av er där ute ha missat "Flickorna på Klitteholm", hahah så klockren serie x)
Finns 2 delar just nu, 1an äger haha, 2an är också bra. På fredag på måns möller kommer del 3, men snälla söta kolla på 1an och 2an först så fattar ni! HAHA :D <3
Sök på youtube eller ngt :)

Dagens tankar går till våran fina Jorgé och därför får hon även vara med på bild på min blogg. Så sjukt fin! :)<3


Kommentarer

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)