Bus @ Strömsholm ;)

2010-11-01, 20:35:54 / Kategori: Allmänt
Men asså jag e sär, glömde ju berätta om vårat superbus vi hittade på igår! :D

Jo vi på Stora ås bestämde oss för att busa nu när vi är inne på halloween-tider. Jag sprang runt med 2 andra och knackade på fönster till olika elevboenden och så. Vissa var inte där, andra blev så grymt skrämda så att de knappt vågade sova (A)
BTW så hade jag världens sexigaste mask på mig. Bild på den kommer inom kort! haha
Gud så vi busade, och skoj hade vi!
Kan ju inte berätta allt i detalj, och vissa saker vill jag nog behålla som hemlis.

Men jag måste fakitskt säga att toalettpapprena som var på cyklarna och träden inte var vårat fel (A)
Det var liksom kolbäckare här igår kväll också... teamwork.. eller nä.. vi kände inte dem..

Nej nu ska jag inte uttala mer om det, för det var inte jag som höll på med det dä toapapprena!
Det jag gjorde var som sagt att springa omkring och knacka på fönster och skrämma folk med min glada mask :D


.. Skulle vara grymt kul att springa ner och skrämma dem igen... hm.. kanske ? :D
Sitta i någons garderob och hoppa fram när de kommer kanske.. ah det låter som en ganska bra idé.. why not ? :D


HÖRS  PUSSHEJS ! /MARRE

Kommentarer
sara kommenterar

Haha ja de var till ett fotoprojekt i skolan ;)



Allt bra? (:

2010-11-01 @ 22:22:04
URL: http://mmalmborgs.blogg.se/

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)