2010 är året som blev lite fel

2010-11-02, 22:54:28 / Kategori: Allmänt

Jag orkar inte skriva ett långt historiskt inlägg just nu, kortar ner det så gott det går.
Men en av tjejerna som jag bor med var med om en olycka idag, hon ramlade av på en hoppträning och fick nog sig en rejäl hjärnskakning då hon inte mindes var hon var, eller vilka alla hennes vänner var.
Hon mindes ingenting så hon fick åka till sjukhuset.

Strömsholm är olycksdrabbat just nu lär jag säga. Först brann hela Strömsvikstallet upp, sedan våran förlust av hopptränaren Fredrik och nu detta.

Vi tänker på Josse och hoppas att vi snart ser henne lika glad och frisk som vanligt här på Strömsholm.

Puss på dig Josse, vi hörs :) <3


Kommentarer

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)