Svar på era frågor!

2010-05-27, 22:00:59 / Kategori: Allmänt

Hur går det med din blogg egentligen, varför bloggar du inte längre?


Svar:

Det är så simpelt så att jag inte har någon motivation till det längre, och jag har haft väldigt mycket i skolan nu senaste tiden.
Håller på att göra iordning en ny blogg, som kommer få lite annorlundare stil än denna, så se till och vaka över när jag "släpper" min blogg!
Dessutom kommer jag få mer tid på sommaren för bloggen, och jag kommer dessutom lägga ut mer egen fotade bilder, på olika saker (som jag ännu vill hålla hemligt eftersom bloggen kommer få ganska så ny stil!)

Hoppas ni förstår, och att ni fortsätter att läsa min blogg sedan. Ändringar kommer att ske, men det kommer fortfarande att vara 100 % Marrie karaktär på allt! :)


Ha det gott, vi hörs ungefär vid skolavslutningstiden! ;D <3


Kommentarer
Min Gård kommenterar

Hej,



Vilken fin blogg du har!

Läser du möjligtvis Tidningen Ridsport? Alla tidningens läsare erbjuds 10% rabatt på alla våra väggord. Ange bara "ridsport" i kassan. Erbjudandet gäller tom 30 juni.



Vänliga hälsningar från A-L // Min Gård - www.mingard.se

2010-06-07 @ 15:32:53
URL: http://www.mingard.se

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)