hemma

2010-05-11, 14:55:07 / Kategori: Allmänt

Slutade 10 i 2 idag i skolan, det var mycket trevligt :)
Tänkte åka till stallet men jag tror inte jag kommer hinna det eftersom jag ska på klassmöte senare i eftermiddag/kväll.
Idag var det en ganska nice dag i skolan, sprang för det mesta runt med LR och hon e söt :D
Vi hade en "extra" idrottslektion idag eftersom vi har hälsovecka i skolan, och vi tränade MAQ eller vad det heter x)
kom på att några av de övningarna är väldigt bra för ryttare, så de ska jag definitivt börja med! :D

Nu ligger jag här och latar och känner att jag inte har så mycket att göra... har kommit på hur man bloggar ifrån ipoden också :D Poäng till mig!

Kramelipusspuss


Kommentarer

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)