godmorgon! + dagens utseende

2010-05-20, 07:15:59 / Kategori: Allmänt
Hejhej! :)

Hoppas att allt är bra med er, med mig är det mesta bra.
Igår kväll var jag på hejaklacksträning i stallet och det kom en låtskrivare som hjälpte oss, tack för det!
Han var grym, och vi börjar få till riktigt fina sånger nu. 3 styckna är redan klara så det är bara 2 låtar kvar, men sedan ska vi ha några hejaramsor också!
Detta kommer bli grymt, och dessutom skulle han med till Strömsholm och spela gitarr, och vi skulle även ha med trummor!
Känner att vi kommer blir ganska bra om vi bara slipar på det här, haha!
Vi siktar på att vinna, men huvudsaken är alltid att ha roligt.. (OKEJ NEJNEJ.. Nu är huvudsaken att vinna, både för HRK-lagen och våran hejaklack!!!)
------
Idag kör jag som vanligt på en mycket enkel outfit i skolan (orkar inte springa omkring i komplicerat i skolan).
Så det blev en blå "tunikatröja" och ett par vanliga blåa jeans från Cheap Monday. Enkelt.

Sminket kör jag också väldigt enkelt, men iaf en sminkning jag gillar mycket till vardags!
Den består bara av rouge som konturpuder, higlighter/glitter och mascara. Simple look!
Det blir fint, och naturligt - och jag diggar inte översminkade looken så hårt.


Puss&Kram från Marrie!

Kommentarer
EmbLeM kommenterar

Fin blogg! :)

Kika gärna in på min hästblogg så blir jag glad :)

2010-05-24 @ 12:04:52
URL: http://emblems.blogg.se/hast

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)