Bella & Tyra Show - med Kissie!

2010-05-14, 12:28:48 / Kategori: Allmänt
Hoppas verkligen att alla där ute såg senaste bella och tyra show då Kissie var gäst.
Där sitter hon och försvarar sig att hon inte är Kissie IRL, utan att Kissie är en roll och att hon egentligen är Alexandra.
Men ah, så sitter hon där och är bitchig i alla fall, och försvarar sig med att det är för att hon inte gillar Bella och Tyra.. Men hallå?
Bara för att hon inte gillar de kan hon väl iaf visa sin "sanna sida" för alla som kollar på Showen, så kan hon väl ta sin bitchiga sida mot Tyra och Bella utanför showen?
Om hon nu är så snäll IRl så borde det inte vara något problem att visa upp den sidan i showen (som hon nog tog som ett tillfälle att provocera lite extra..)

Menmen, hon får väl bete sig som hon vill. Jag läser iaf inte hennes blogg, har bara varit inne på den ett fåtal gånger. Jag tycker att det är onödigt att stödja någon som henne genom att läsa hennes blogg, läser mycket hellre de bloggar som verkligen förtjänar det genom att själva lägga ner tid och tipsa och sprida glädje till andra!

Ska bli roligt att se när Kissie byter sin karaktär mot Alexandra som hon sa i showen. Ska bli spännande =)


Vad tycker ni om avsnittet, och vad tycker ni om Kissie? :)

Kommentarer
JEffi kommenterar

Kissies blogg är bäst, just för att hon är så sjukt blåst så om jag får skratt från bloggar är det hennes :)

2010-06-02 @ 10:13:34

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)