Praodag 3

2010-03-31, 17:26:11 / Kategori: Allmänt
Heej!

Dag nummer 3 på praoplatsen är avklarad!
Fortfarande otroligt trevligt ställe att ha prao på. Idag bjöd Lena på nybakta muffins, vi fick ta typ hur många vi ville.. muums! :D
Idag avancerade jag dessutom i hundpromenad, 3 hundar denna gång! xD
4 imorgon dårå? :D hahaah
Idag jobbade jag över.. igen xD
Slutar egentligen 15:00.. men jag stanna kvar till 16:50. Det var riktigt nice, fast ångrar att jag inte stannade kvar en halvtimme längre!!
Imorgon ska jag nog vara kvar till 17, om allt går som det ska.. alltså ;)
Kan knappt bärga mig tills imorgon då jag får leka, gosa och promenera med vovvsingarna igen! :)

En liten random fråga också.. om ni skulle köpa hund, vilken ras och varför? :)
Vi hörs, pusshejs!

Kommentarer
Kattis kommenterar

Har ju redan en ;) 95 % schäfer och 5 % labrador. :) Schäfern är jättefin, fint ansikte, färger. De är stora <3 De är lättlärda men kräver ändå mycket träning och aktivering.

Labradorer vet jag inte ås mycket om men de är glad mot allt och alla och gillar barn och är då en bra familjehund. :)

2010-04-01 @ 22:10:50
karin ypu know ;) kommenterar

HOVAWART :D

2010-04-01 @ 22:47:15

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)