Praodag 2!

2010-03-30, 19:25:49 / Kategori: Allmänt
HeejHeej!

Idag var dag 2 på min praoplats, fortfarande hunddagiset x)
Idag var det minst sagt lika roligt som igår, det var nog mycket roliga till och med idag! x)
Kan ju bero på att vädret var mycket trevligare idag. Några nya hundar dök också upp, riktigt trevliga prickar :)
Otroligt roligt att jobba där. Jag trivs som fisken i vattnet. Hoppas på att det blir fint väder imorgon och att det blir minst lika trevligt där som det var idag.

Fast jag tror faktiskt att det blir bättre och bättre för varje dag, man lär ju känna både personal och hundar mer och mer.. Riktigt mysigt är det, alla är jätte trevliga! :)

Såå .. jaa, det får vara dagens praouppdatering! KramKram!

Kommentarer

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)