Praodag 1

2010-03-29, 17:30:34 / Kategori: Allmänt
HejHej!

Nu har första dagen på min prao gått. Det har varit roligt! :D
Jag har min prao på ett hunddagis, och eftersom jag älskar hundar så går det riktigt bra. Har gått en längre promenad med 2 hundar, och sedan 2 normallånga med 4 hundar.
Alltså tar jag 2 hundar itaget (PROFFSVARNING...) HAHA xD
Sedan utöver det så har jag bara gosat och lekt med vovsingarna, det har varit riktigt mysigt!

Kan inte namnen på alla hundarna till 100 % riktigt än. Men det kommer väl med tiden!
Mina jobbtider är 9:00 - 15:00. Dock jobbade jag över en timme idag, bara för att det var så trevligt!! :D

Riktigt mysiga hundar. Ingen aggressiv (eller jo två/en, men de skäller bara och ser sura ut..) xD
Tänkte kanske försöka ta lite bilder på hundarna och så i veckan.. vi får se hur det går med det! :)

Nu snart ska jag till stallet och ha hoppträning.. fastän jag är riktigt trött!! xD
Höööööööööres och synes!

Kommentarer

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)