Hemma nu!

2010-03-26, 19:02:26 / Kategori: Allmänt
Hejhej! :)

Dagen började med skola, ganska lugnt första delen av dagen, sedan sista lektionen redovisade jag ett musikarbete. Det gick väl ganska bra, hehe ;)
Efter det så åkte jag hem med Ellis till henne, vi gick ut med hennes hund, tog några mackor och sedan drog vi ner till stan för att träffa Anna.
Vi yrade omkring lite och sedan gick vi och fika på semlas, jag garva konstat och hade SJUKT roligt. Det var nog ganska svårt att missa att jag var glad, heheheh xD
Orkar inte berätta vad som var så roligt, för de var såå sjjuukt mkt jag garva åt hahah. :D

Sedan efter vi hade fikat så gick vi tillsammans mot våra hem, till slut måste man gå själv en bit å det är booring ..
Men nu har jag varit hemma i va 45 min och det är skönt för jag börjar få ont i huvudet, och så har jag redan ont i halsen och är lite hes sedan tidigare.. Så ah, nu är det bara att vila upp sig! (Y)

Japp de var allt för mig just nu, bloggar senare.. pusspuss ;d

Kommentarer

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)