trevlans dag

2010-07-08, 21:19:21 / Kategori: Allmänt

Sshaaa! :)

Idag har varit en trevlans dag, blev dock inte att rida Gnyr tyvärr :/
Men kommer definitivt göra det imorgon, saknar honom så otrolaans mycket.

Dagen började med att jag och Räkan åkte upp till Högbo för att sola och bada, riktigt härligt var det i vattnet! :)
Nå superduperbränna blev det väl inte precis, men visst.. lite skillnad kanske :p
Det dryga är att jag ALLTID blir brunare på typ armar, men ben och mage.... :o typ ingen skillnad! IRRI;

Jaja, därefter åkte vi till donken och satt där och nooba rätt länge, åkte hem till mig och hämta pengar, och åkte tillbaka till donken = FETMARRIe.

Åh ah, kom väl hem för ungefärt en halvtimme sedan och resten av kvällen spenderas väl som ofta.. sittande fram en dator med en massa vänner som är "sociala" och skriver med mig :)

Kramis Kramis!


Kommentarer

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)