Rea på Monki! :)

2010-07-09, 17:27:59 / Kategori: Outfit
Var i Örebro och kikade in på rean på Monki :)
Massa rea var där, men det var rätt urplockat skulle jag tro så flera av de kläderna jag ville ha var slut :(
Men ah, köpte iaf 3 saker.. HAHA okej det var inte mycket, men jag hade bråttom så hann inte titta igenom affären så nogis! ;)


Köpte bl.a. en t-shirt med detta tryck:  (DEN TRÖJAN FÅR MAN RIKTIG SOMMARFEALING AV!!)





Åsså tröjan med & tecknet ;)






Åsså även denna söta svarta tröja med "axelvaddning" :)

Kommentarer
ellen kommenterar

Tänk på vad du skriver, din IP.Adress kommer att synas för mig.

Om du har några frågor ang. bloggdesignen, kolla in www.designadinblogg.se först tack!

Jag har ett sånt där linne på första bilden! älskar det!:D

2010-08-06 @ 14:20:31
URL: http://eelleennss.devote.se

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)