yesterday @ malins house

2010-02-20, 11:45:25 / Kategori: Allmänt
Jag var hos Malin Å igår, ibörjan visste vi inte alls vad vi skulle göra. Men sedan började vi att spela s-mario för brist på ingenting. Ganska roligt var de iaf.. Sedan efter det gjorde vi lite övrigt och sedan åt mat.

Efter den goda hemmagjorda pizzan spelade vi kort, och varje gång någon förlorade så fick vi rita på den.
SJUKT snygga blev vi när vi var klara.. Här har ni resultatet:



hahha erkänn, vi va snyggast?! :D

Tog typ 5/10 min att ta bort det, ändå är inte aaallt borta.. hahaha
När vi hade tvättat bort det tog vi våra ben och gick till enen för att köpa godis.. Haha det var ganska flumigt de, xD

Undrar va den där tanten med skuggan som gick förbi oss trodde om oss.. Hon måste ärligt trott att vi var fulla xD
Där gick vi och fnissa och skratta åt min tröja som såg ut som en "svans" eller något annat.. ahahah

Sedan tog vi båda 13bussen från posten, hon hoppa av vid sig och jag vid mig.
Roligt va det att vara med Malin, och det lär definitivt inte bli sista gången! ;P

TAGGA ÖVERNATTNINGEN MALIN!! :D:D:D


Kommentarer

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)