Störst, bäst, vackrast

2010-02-23, 17:11:06 / Kategori: Allmänt
rubriken tagen från Vakna med The voice :d
hahah de är grymt med Vakna, dom e ju sjukt roliga :D
Idag pratade dom om Ola, och OLA ÄR JU 24 ÅR IDAG! :D
Till er som inte gillar ola:
jag bryr mig inte, jag har varit ett fan av honom i flera år och ingen kommer kunna säga något som får mig att ändra mig !:p

Dagen började väldigt bra, härligt härligt. Men nu känner jag mig otroligt deppad, det är första gången på sjuukt länge som jag är DEPPAD. Detta är inte likt mig, vad ska jag göra? :S
Jag hade nästan helt glömt hur det kändes att vara deppig. Men nu kommer det tillbaka, och jag ogillar det starkt!

Kan inte ni där ute berätta, har ni någon gång varit riktigt deppad, eller kanske är det nu?
Vad gör ni för att bli på bra humör igen ? ;p


Ola får stå för bilden! :d
Ola

Kommentarer
Jeffi kommenterar

Som du vet är inte jag heller deppidepp så ofta!

Men om du vill bli glad igen ska du komma te mej! (;

2010-03-02 @ 15:51:51

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)