Rubrik

2010-02-16, 19:19:27 / Kategori: Allmänt
Tjollahopp!;)

Ännu en dag har gått.
Det började med att jag var i skolan, som vanligt. Sedan efter skolan tog jag och Lönn bussen till stan från skolan, hahahha det va lönns ide och inte min! XD
Väl på stan så gick vi till selmas där nästan alla tjejer i klassen satt och åt semla på selma x)
Jag och Lönn gillar inte mandelsmassa så vi bestämde oss för att äta paj med vaniljssås istället.. HAHA WOPS
Man fick visst ta såsen själv, hehe blev ganska mkt x)
Sedan när vi skulle betala, då failade mitt kort för det är ngt fel på det.. Så jag kunde inte betala men kassagubben bad oss att äta upp och sedan gå och hämta pengar, jag ba "jaja" men tänkte typ *det går inte att ta ut pengar ju, jag är köööööööööööörd*.
Men sedan kom vi på att Lönn kunde gå hem till sig och hämta pengar, så då gjorde hon det.
När hon sedan kom tillbaka så betalade vi och sedan drog vi till Intersport där hon testa någon idrottströja - å då missade bussen hem, vi såg den åka förbi.. (Y)

Drog då hem till pappa och sedan hämta håkan mig och vi åkte hem till mami (som e bortrest).
Nu sitter jag här och sölar lite, varken MSN eller ebuddy vill fungera (Y)

HörsochSyns ;P

Kommentarer

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)