månadens shopping..

2010-02-24, 17:24:40 / Kategori: Allmänt
Hejsan!

Denna månad har jag inte alls shoppat särskilt mycket, vilket är lite synd men ändå bra. Man vill ju spara på pengarna (har ändå inge pengar på kontot, har fikat på stan med vännerna allt för mkt).
Men lite blev det i alla fall. Så tänkte faktiskt ägna det här inlägget till endast det som köpts denna månad, sedan får kommande köp kanske ett eget inlägg? :d

Det första jag köpte den här månaden var en snygg SVART BH från Twilfit, jag är otroligt nöjd med köpet och den kostade endast 149:-




mitt andra, och håll andan nu.. faktiskt SISTA shoppingsak denna månaden var en liten söt rouge från HM som jag nämde i ett tidigare inlägg (eller gjorde jag det, senil? x). Jag är otroligt kär i rougen fortfarande, och kvaliten kan verkligen mäta sig med min rouge från Bare Minerals (300:- ngt.. lite mer kanske det var? men ca 300). Rouge från HM kostar endast 50:-
Så det är värkligen ett fynd!

bilden är lånad så färgen på rougen är inte rätt. Men så ser iaf förpackningen ut! :)



Japp, då var det väl alla köp (som jag kommer ihåg iaf) hahah.
Men tanke på hur nöjd jag var med min rouge från H&M så kommer det definitivt inte vara sista gången jag handlar smink därifrån. Jag är faktiskt oerhört förvånad att jag gillade rougen  - jag är ju så otroligt petig när det gäller vad som ska få vara mitt smink! haha
Men tänkte testa en concealer också från hm, ngn som har erfarenhet av dom? :d
Tänkte att nästa inlägg skulle handla om vad som finns i min dagliga necessär ;)
SPENANDE.. hahaha


Hadetbraaa :)

Kommentarer

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)