its time to ..

2010-02-22, 16:21:26 / Kategori: Allmänt
Hejhej :D
Ignorera rubriken, jag hade rubrikstopp och visste inte alls vad rubriken skulle bli x)
Idag är det hoppträning och jag är otroligt taggad ;d
Förra gången gick det ju otroligt bra, jag hoppade en häst som heter Hejcia. :)
Då hoppade vi faktiskt 1,30 m . x)
Haahah just Hejcias grej är ju inte direkt hoppning, så det kändes bra att det gick så bra som det faktiskt gjorde.

Sitter just nu och kollar på avsnitt 7 av ponnyakuten på stvs hemsida (inte ens avsnitt 6 har gått på tv, man blir ju invrig!!).
Roligt är det, haha :D
Man måste ju stödja de FÅ program som har med ens egna sport att göra! :d
Sedan ikväll och lite nu kanske (egentligen) så måste jag plugga hemkunskap, för imorgon ska vi ha ett stort prov i hemkunskap och jag vill INTE att det går dåligt eftersom detta provet påverkar betyget väldigt mycket !

Slänger in en bild på Hejcia också ;D

Eller nä.. inte nu för datorn dampar och vill inte öppna en ny hemsida xD
Så slänger in den senare i samma inlägg .. hahahah

Kommentarer

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)