Fre&Lör

2010-02-28, 10:54:53 / Kategori: Allmänt
Fredagen började dåligt men slutade bra.
Först gick jag en evig kall promenad med skolan - inte roligt!
Sedan åkte jag till farmor för att jag skulle hjälpa henne med några saker, men jag blev lite sjuk så jag somna i hennes säng i 3 timmar.. Sedan handlade jag åt henne = fick betalt och jag blöev dessutom frisk.

Smart som jag var så gick jag på Avatar med Linda på kvällen, den var jättebra och dessutom sov Lindis hos mig :D
Vi spela ett hästspel i några timmar = linda blev beroende x)
När jag vaknade på morgonen var jag allt förutom frisk, så tråkigt. Linda åkte därför hem tidigt´, jag ville ju inte smitta henne.
Så resten av den dagen var jag sjuksjuksjuksjuk.

De var allt, tråkigt. Jag vill inte vara sjuk.
Blogg om idag kommer senare ;)

Kommentarer

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)