en helt vanlig dag @ marries liv

2010-02-15, 16:43:24 / Kategori: Allmänt

Helo! :)

Sitter just nu och checkar top model, som vanligt.. haha

Idag har det varit skolan, dagen gick sjukt fort och jag hade roligt, inget ovanligt där heller.
Nu ska jag kolla färdigt på TM och sedan åker jag med bussbuss till stallet för ikväll är det hoppträningen för mig, för första gången på typ 2/3 veckor ;O Fetma nice ju :)
Sitter faktiskt just nu och äter pringles - mer en beroende ..
"Ola... mer... är bäst! hahah.. HEHE" HAHAHA det är dagens citat, och tänk det med typ chipmunk/helium röst.. Japp så vare ;D

Aja, ska kolla vidare på TM ;P

Svesiedie hejdå!


Kommentarer

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)