dressyren igår..

2010-02-19, 10:22:42 / Kategori: Allmänt
Hejsan! :)

Igår skulle Siona gå i storhäst-gruppen som är samtidigt som min dressyrsspecial, så jag fick Alec :S
He wasn´t fun at al. Men så red jag honom, även om det var tråk.. MEN Sionas ryttar i storhästgruppen kom inte så hon gick inte alls, fanfanfan. Om den människan bara kunde ha ringt och sagt att den inte kunde komma, då skulle jag väl få henne?
Nej istället fick jag sitta och pina igenom Munsboro Alec. Men som tur var så lovade Lena (min dressyrtränare) mig att jag skulle få tillbaka söt-iona nästa vecka igen :)
Tack gode gud för det.

Btw så va vi bara 2 på dressyren igår, nice nice.. Ändå fick jag trängas med en Alec som inte alls ville arbete ärligt mot bettet x)

Men nästa vecka - då äntligen är jag hemma på hemmaplanen igen :D

Kommentarer

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)