shopping

2010-04-15, 18:20:38 / Kategori: Allmänt

Jag blir galen, snart bör jag STORSHOPPA, finns så otroligt mycket jag vill ha just nu! xD
Jacka, skor, linnen, tröjor m.m.


H&M hade en snygg sjal jag ska köpa, och ett par riktigt snygga tights. Så måste definitivt till H&M och ta en titt där. Hittade även ett par snygga baljettleggings från Lindex. Några snyggar ringar på HM ska jag dessutom köpa. Sedan behöver jag en jeansshorta också.. Funderar på att köpa det från Gina (vill inte gå omkring med samma kläder som alla andra.. men ah, ibland är det bäst att köpa nära och enkelt!).
Behöver en svart och en vit halsduk också. Tror jag - men en vårig variant, vill ju helst glömma vintern nu!


Aaah nu minns jag, kavaj fanns på H&M också!
Men gud.. blir nog storshopping på hm ;D

Sedan lite denimkläder från jc hade jag tänkt.. :)
Får se hur allt slutar, säker uppåt 20,000 kr .. HAHA
Okej, nej jag tror jag väntar med endel av grejorna.
Ska ju också köpa klänning och sådant från Whyred, och skor från Weekday.. m.m.. blir inte den billigaste shoppingen för mig den här våren  !


Sedan har jag en kavaj jag vill ha, tror den ska finnas på Vila så jag får nog checka B-young i Sandviken, dom har ganska mycket snygga kläder!

Sedan har jag på beställning enhel del skräddarsydda kläder, häärligt!


Kommentarer

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)