outfits

2010-04-05, 12:39:20 / Kategori: Outfit
Skummi  Tee from http://www.zazzle.ca/skummi+tshirts?st=date_created



oj.. min tröja var visst trasig, eller vadå ? hahahha

söt tjej iaf :)

H&M Jacket


Okej. Liten chock. De "prickiga" tightsen är tillbaka. Men nu när man går på stan, läser bloggar osv. så har ju ALLA dessa på sig hela tiden. Nej tack, jag ska försöka att undvika dessa just nu. Jag vill inte gå på stan och se 200 pers ha exakt "samma" outfit/tights som jag har. Nejtack!

Rope Bracelets, Aquamarine Blazer, Light Wash Tie Dye Tank, White  Jeans with Rips

sorry söt kille.. men trasiga byxor som är skrynkliga och stora är inte snyggt. Dessutom var det våren 2009, hihi ;)


Armor Ring, Jacket from H&M, Self Cut Shorts from  Zara FRÄSCHT!

Pink Chanel Bag, Chanel Tattoo, White Holga
kameran är lite retro typ.. helt rätt!

H&M Blazer, Forever 21 Necklace, Thrifted Men's  Sweater


Nu är det riktigt FRÄSCHT att ha en spricka i de svarta tightsen, så leta fram några gamla som ni lämnat för skåran!
Detta är riktigt hett. Ohja :D



Så det får vara lite utav en kritisering på olika outfits från LB!
Vill ni att jag ska ge kritik till eran outfit?
Kommentera här nedan och jag bloggar om eran outfit, länkar till er ev. blogg osv.

GÖR DET NU! :D

Kommentarer

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)