entligen tillbaka..

2009-10-12, 07:10:59 / Kategori: Allmänt
Helgen har varit väldigt mycket för mig, så har inte hunnit blogga.
Tänkte slänge in ett inlägg nu innan jag drar till skolan, är klarfixad å så, ska bara leta fram ett par passande strumpor. (svarta, döööh)

Fattar inte hur mycket jag utvecklats som människa under 2009, å speciellt sedan jag började 9an !
allt gick så fort, och jag känner mig så "ny" i mig själv. Men waf, jag känner mig som mig själv i alla lägen fortfarande . .
DENNA VECKAN ÄR DET MIJLÖVECKA I SKOLAN OHJES :D *ehe* :/

Dessutom saknar jag jennifererikssonlarsson<3
ska däm skaffa mig comviq kompis nu, bojah ;)
*sitter å dunkar halo just nu.* (om de intresserade ngn)

Aja, får väl blogga om dagen när jag kommer hem . :D

KISSES

Kommentarer

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)