Edward Wakkur Mark

2009-10-26, 14:34:18 / Kategori: Allmänt
Aah min rubrik får namn efter en häst i stallet (som egentligen heter Munsboro Whacker)


Men jag och Ida har döpt om honom!
Edward från Twilight och Wakkur som härstammar från Whacker..
Och Mark (bög) kommer från Ugly Betty eftersom Whcker ser ut och ÄR en tvättäkta bögis ;)
(vi har bevis.. när han är "över" NERO, dåligt hästval av Whacker dock..)


Okej, detta inlägget blev lite stördo..
Btw, sorry för min sämsta update ever  ;)
Nu har jag höstlov och de e najselinajs ;p
I helgen har jag varit med Jeffi, Räkan och Lina (inte alla samtidigt.)
Har också varit i stallet (där jag inatt ska sova, hjälp ..)

Imorgon är det dressyr KM, på Onsdag är det Hopp KM . Ett lycka till kanske ? :)
Blir troligen mina sista KM på Högbo Ridklubb, för nästa år har jag nog flyttat till Skåne eller typ Halland eller aa ngt åt de hållet.. :P

Just nu är jag inne på buke och läser en tråd i forumet som heter "Vi som tänder på tänder"
och aa den tråden handlar om vampyrer, höhöö xD

Bloggupdate lite senare, puss ;p

Kommentarer

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)