today

2009-11-27, 15:09:12 / Kategori: Allmänt

Hallå! :)

Nu var det ca. 1 timme sedan jag kom hem från skolan, det har varit en ganska chill dag.
Började med SO - teater, som jag var i samma grupp med Emma och Olle. Olle var dock hos tandläkaren och han visste inte själv om att hans skulle dit så jag och Emma spelade upp den ensamma, vi fick improvisera lite.. heheh..

Efter det så var det matte prov - det sket sig totalt, bajs på de, jag som pluggat så mkt så bara fick jag hjärnsläpp..
Helt stördo!
Efter det lyssnade hela klassen på när Lindis hade en redovisning för hennes kemi arbete som var om Gummi.
Det var duktigt jobbat av henne, hehe fast de va lite försenat.. Stackare :/
Hoppas det inte påverkar hennes betyg för det var en bra redovisning! :)
Å så fick ja reda på att jag låg på VG i slutbetyg i kemi efter våra alla kemiarbeten..
Jag tror inte vi kommer ha några fler sånna så då fåre la bli VG, faktiskt en höjjning eftersom jag hatat kemi innan och typ ig i 7an (fast inte betyg då) å g i 8an . . vg i 9an, å sista terminen i 9an kör vi MVG!
YEAH
Sedan kollade vi på någon himla film om snöstormen i gävle/sandviken -98?
Sedan lunch å sist musikredovisning - PINSAMT HAHAHA !
Sofia, Emelie, Elvira och jag visade för hela klassen vilka sång "talanger" vi är.. hahahah


Å nu sitter jag och skriver en reflektion över vårat arbete, jag har iiingen aning hur jag ska skriva.. Hellppp!! :o

Snart hoppas jag också att Linda hör av sig för vi kanske skulle hitta på ngt ikväll, hope soo.. hon e söt 8) ahhah

IMORGON ÄR DET GLOBEN!!
YEESYEES ! :D


kramisfrånmarries


Kommentarer

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)