sleepytime

2009-11-25, 23:09:32 / Kategori: Allmänt

Hejsan hoppsan! (:

Sitter och försöker få bukefolk att sluta bråka, samtidigt som jag sitter och förhör Sofia på spanskan via msn..
De e ju lite speciellt, men hon e duktig.. hehehe :)
Länk till hennes fina blogg kan jag ta å kasta in:
www.sofiarosa.devote.se (måste ju reklama lite för mina klasskamrater)

Jag börjar nästan bli lite trött..
Men jag e sugen på något gått, typ en jättestor macka.. saftig macka, typ baguette, mozarella ost.. Tomat, sallad.. ååh, mumms..

Aja, nu ska jag fortsätta med de jag höll på med, å INGEN svarade på min undran över om de va ngn som ville hänga med till stockholm, de va surt !


kisses


Kommentarer

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)