just have to tell you

2009-11-27, 21:07:50 / Kategori: Allmänt

Jag är ju ett stoooort fan av Ola, men jag har dock fått MYCKET såg när jag skrivit om han i min blogg, men han kommer föralltid vara den jag ser upp till mest när det gäller musiken. Han får fram precis det jag söker:)

Jag är ju också ett stooort fan av Erik Grönwall i idol, och eftersom han just nu är väldigt populär och det händer massa i och runt om honom så därför driver jag ju en av hans kanske största fanskapade bloggar(?)

Precis hur många besökare jag har varje dag känns ju ganska snobbigt och skrytigt att säga, men jag är iaf väldigt vääldigt stolt! :D

www.erikgronwallfan.blogg.se heter den, spana in, läs, kommentera och följ! :D

IDAG VAR HAN GRYM! :D
hoppas nästa uppträdande e minst lika grymt ;P


Kommentarer

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)