...i mitt hjäärta

2009-11-25, 19:55:56 / Kategori: Allmänt
Stockholm!

Jag är i ett stor behov av att åka till Stockholm och shoppa loss lite!
Jag behöver dock någon att åka dit med, eftersom jag inte vill shoppa helt själv, vill i alla fall ha någon som stöd.
Kanske anser DU att du är det perfekta shoppingstödet som lilla marrie behöver ? :)

Du får gärna själv komma med lite idéer vad jag ska köpa, så gärna att du är lite klädmedveten och speciellt intresserad!

Jag borde väl ha någon liten snäll vän där ute som kan åka med mig till Stockholm, eller ?
Jag bryr mig inte heller om du "tror" du känner mig för lite ..
Jag bryr mig inte, bara vi kan trivas! ahahah a. ..
JAG BEHÖVER VERKLIGEN DET HÄR SÅ HIMLA MYCKET !

Klasskamrater, stallkamrater, fankamrater övriga snälla söta människor.. åk med?!
Det kan väl inte vara så hemskt att offra någon dag i Stockholm ..

PLEASE SOMEONE !

Kommentarer

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)