Globen neeeeeeeeeext! :D

2009-11-28, 06:34:29 / Kategori: Allmänt
Bussen från stallet till Globen går kl 8:00 och det är samling 7:45.
Jag beräknar väl att jag ska vara där till halv eller 5 över halv, och innan det ska jag även ta ut pengar så jag åker väl hemifrån vid ungefär 7:20 (:

Jag har precis fått på mig en tröjja, ska snart fortsätta att klä på mig.
Håller även på att ladda min ipod, men herreguud att jag inte fattade hur man gjorde det igår kväll, höll på hur länge som helst. Sedan visade det sig att det inte gick på min dator, eller jag kom på det imorse.

Nu fattar jag så jag laddar på den bärbara istället, de går nicenice (:
Jag är ju van att alltid ladda på mammas dator..

Undrar hur mkt batteri jag kommer få på ca 1 timme? 50 min .. ? ;P

Aja, kanske lägger in ett till inlägg innnan jag åker, SYYNS ! :D

Kommentarer

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)