tack!

2009-12-29, 01:15:11 / Kategori: Allmänt
8 besökare på natten nu när klocken är 1.
Under 1 timme mitt på natten 8 besök.. de e rätt bra, brukar vara sådär 3 när jag går och lägger mig.. xD
Jag brukar ju somna vid 3, eheh.
Senaste 2 dagarna har ni varit bra på att besöka, fortsätt så! :)
Jag blir faktiskt otroligt glad, även om mycket är mest som en egen dagbok ;d
Imorgon (faktiskt idag eftersom klockan är över midnatt) har jag lovat att följa med Cece till Kungsberget, jag som hatar kungsberget..
Men jaja, jag har lovat och jag ska inte åka själv. Bara skratta åt när Cece failar och failar, och så ska jag ta kort med henne ssuperfina systemkamer! :D

Kära vänner, jag kommer hem efter lunch och bloggar innan jag åker (vid 9) sså ni kan vara luugna ;D

PUSSES TILL ER !

Kommentarer
CeciliaAnn kommenterar

Jag kommer faila hundra gånger om vid liften xD Vettu hur mkt energi det tar att hålla sig uppe??? x'D

2009-12-29 @ 08:21:02
URL: http://ceciliaann.blogg.se/

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)