smink ska vara bra

2009-12-25, 21:50:09 / Kategori: Skönhet

japp, och jag har testat det mesta.
Har kommit fram till att mineralpuder e det bästa när det gäller foundation.
Å sedan har jag ju också testat nästan allt när det gäller mineraler, och jag har kommit fram till min egna favorit.
Ingen ska kunna säga att t.ex. ID b.m. är bättre en min favorit, för det har jag redan testat.
Jag har testat maybelline, maxfactor, id, em, sheer cover och mk och även raw minerals m.fl.
Jag har kommit fram till att Sheer Cover är det bästa, och ingen kan påstå att det inte är så, för det här är min åsikt. Min blogg, mina åsikter, mina inlägg.

Sheer Cover ger allt jag önskar, och det är vad jag tycker.
Nu blev ni nog rädda för att kommentera erat favoritsmink, nejnej de ska ni inte behöva vara. Jag blir bara glad om ni delar med er om era erfarenheter, skulle vara otroligt roligt. Men som sagt, jag älskar Sheer Cover mest av mineralerna så ;d

Har ni några frågor om något mineral smink så välkommen att fråga, jag har typ testat det mesta ;D


Kommentarer
larsson ;)<33 kommenterar

hur mycke skulle de kosta att köpa de då?? vart kan man köpa de om man vil prova, säkert många som undrar ;)<3

2009-12-25 @ 23:00:12

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)