hello

2009-12-30, 22:12:44 / Kategori: Allmänt
Först vaknade jag hos person X vilket ni inte kommer få veta vem det är, för jag är ondskefull (å X får inte avslöjja sig själv!!)
Sedan gick jag till stallet, och härjade runt där ett tag.. Å jag kanske ska börja hoppa storhäst, hoppashoppashoppas!! :D

Sedan så gick jag hem till person X igen, kaaallt att gå från stallet heela vägen hem till X.
Där var jag (och typ somnade,hahaha) sedan vid 9 åkte jag hem till farsan :)

Imorgon ska jag och Rekan åka till valbo och ragga priser till dressyrtävlingen som är på högbo den 6/1!
Kom och kolla vettja, jag ska självklart också vara med. I valbo ska jag även köpa lite dressyrgrejjor ;d *marrie goes dressyrtant* hahah...
Inte riktigt, men väldigt nära i alla fall!

Shiiiiiiiiiit snart äre gymnasieval, jag är skittaggad!
Börjar få fram ett resultat på hur listan ska vara, men jaja fortfarande lite kaos..
Omg, det blir roligt att se var jag till slut ska gå! mohhah.


Nästa blogginlägg vid nästa tillfälle!
KramKraaaam // mthereses blogg

Kommentarer

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)