fail..

2009-12-29, 10:26:38 / Kategori: Allmänt
Skulle vaknat 8..
Vaknade halv 10 :'O
Fick panik, å slängde på mig kläderna, tänkte om dom inte hade åkt.. Sedan fick jag ett sms att dom inte hade det :O
Så då väntade jag bara på att dom skulle komma..
Men fick aldrig något sms o.O

Så då rignde jag upp cece, å då har ngn i huset sagt till dom att jag sov -.-
Så då åkte cece, så nu sitter jag här och känner att dagen startade jävluskt..

Jag hade ju ändå sett fram imot Kungberget, jag skulle ju garva som ett djur åt henne :''(
Jaja, shit is shit och nu äre svårt att göra något åt det. Bara att hoppas att dom ska dit igen så man får hänga med då! :)


KramKram från en surpuppa

Kommentarer
CeciliaAnn kommenterar

Det var ju synd att det blev sån problem! Jag försökte ju få tag i dig och smset kom ju någon timme efter du skickat -.-

Det var iskallt idag, -20 grader! :O Du skulle ha dött x'D Och jag kan inte åka upp för liften, kan inte styra. Åker ju in i diket x'D

2009-12-29 @ 16:07:15
URL: http://ceciliaann.blogg.se/

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)