31/12-2009!

2009-12-31, 00:13:51 / Kategori: Allmänt
Siiiista dagen på hela året nu!

Tillbringa den väl gottfolk, för det ska jag :)

Först ska de raggas priser till dressyrtävlingen den 6 januari, sedan ska jag även själv köpa detta:



Plastrong och även plastrång nålen som sitter på!
Ska även köpa ett schabrak, ett vitt.. Har inte riktigt kommit på vilket ännu, men får se vilka som finns när man kommer dit!
Kollade på hööks hemsida (jaaa det blir ett hööks schabrak för jag orkar inte lägga ner massa pengar.. är ändå bara lektionsryttare..) och där hittade jag 2 taggade vita schabrak. Får se vilket av dom det blir!

Sedan så åker jag hem, köpis stänger 15:00 ;o
Shit assså.. rena bajs att dom stänger så sjukt tidigt. :O

Å sedan ska jag trååka, och sedan blir niice på kvällen (Y)
Vad jag ska göra är inte riktigt säkert ännu, men vi märker.. Tror jag skulle va med Jeffi, å det skaa bli bääääst! :D

Jeeffi e så grym, i löve her .. även om hon är förbaskat blond! :P


PUSS ALLEHOP !

Kommentarer
Linda kommenterar

Vill du köpa min cavallo plastrong ? har en precis lika dan som den där på bilden ? :)

2011-10-12 @ 22:04:08

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)