1 termin, 1 termin!

2009-12-29, 00:04:51 / Kategori: Allmänt
Hejhopps!

Tänk att det bara är 1 termin kvar i skolan!
Sedan har jag gått klar grundskolan.. En hel del saker har man ångrat, medan man kan se tillbaka på dessa år rätt bra i alla fall.
Jag ångrar inte riktigt att jag bytte till Prolympia. Jag lärde mig "känna" alla sorters människor, allt från falska till snälla pålitliga.
Jag lärde mig att se hur falska människor agerar i olika situationer. Samtidigt så märkte jag hur bra mitt liv har varit, allt serverat på guldfat.
Jag kom inte så bra överens med alla där, jag hatade dom och dom hatade mig. Men dom vänner man fick var bra. Inte för att jag umgås med någon av dom idag, men jag är ändå nöjd med det jag gjorde där.
Allt skitsnack om ALLA hit och dit orkade jag inte, jag gav helt enkelt upp.
Sedan att pendla framåt tillbaka hela tiden med buss tog kål på mig, och att sluta vid typ halv 4 med ibland 3 timmars långa lektioner var inte vad jag var van vid.
Lärarna var väl helt okey, vissa sög vissa var bra..
Men jag är nöjd med att jag gick där, för jag lärde mig en del saker mänskligt..
Däremot hade jag kunnat gjort bättre om jag inte börjat där. Men historia är historia, och det går inte att ändra på.

Nu har jag 1 termin kvar i grundskolan, sedan börjar jag på gymnasiet. Ni anar inte vad jag längtar!
Hästar på skoltid blir det! :D

Hoppas enormt mycket på Strömsholm.. :''')<3

KramKram från MTherese!

Kommentarer

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)