Nytt inköp

2012-02-06, 19:14:00 / Kategori: Allmänt
Hejsvejs!
Idag hade vi en håltimme i skolan och då passade jag och några vänner på att gå till stan och kolla runt i lite butiker. För engångsskull så blev det fullträff, på myrorna! Underbart!
Jag köpte en vit polotröja som man kan matcha till det mesta. Otroligt mysig är den. Dock så tänker jag inte matcha den till gula byxor, det var bara så att jag råkade ha på mig det idag och jag orkade inte byta byxor när jag skulle visa er tröjan. Men här är tröjan i vilket fall som helst!
Och ja, mina händer är jätteröda för att jag just har varit ute (hade inte mina vantar med mig idag, inte ett smart drag)

Kommentarer
Junitjej kommenterar

Fin tröja!

2012-02-15 @ 13:25:43
URL: http://junitjejen.se

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)