Snällaste...

2011-10-14, 23:49:42 / Kategori: Allmänt
.. kommentaren av en kompis idag:
Jag: Jag hatar mitt smile det ser oftast fejkat ut..
E: Nej det tror jag inte att jag håller med om.
Jag: Jodå.. *ler för att visa*
E: Sant faktiskt. Du ser opererad ut när du ler. I kinderna och läpparna.
Jag: Ja men tack. Nu kommer jag verkligen vilja le bland så i publik..
E: Förlåt. Alltid är det fel på er tjejer. Först ska man tycka synd om er sedan ska man ge er massa komplimanger så ni blir glada igen.
Jag: Nej då. Tyckte bara att opererad kanske inte var din snällaste kommentar.
E: Sanningen är snäll. Fast jag har faktiskt sett dig le förut och då har du inte alltid sett opererad ut.
Jag: INTE ALLTID? Menar du alltså att jag har sett opererad ut och du har inte sagt ngt?
E: Vågar inte svara på frågan för då blir jag bitchslappad.
Jag: *bitchslappar honom*

Kommentarer

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)