Onsdag.

2011-10-05, 20:42:09 / Kategori: Allmänt

Struntar i senaste 2 inläggen. Jag är faktiskt för lat.
Idag har jag gjort några helt sjuka saker. Busat en hel del, som kanske gått över styr? Nej jag vet inte, jag hade iaf lite skoj och det var väl huvudsaken!
Har även ringt ridskolan idag och fått besked att jag kunde börja rida redan imorgon, så imorgon efter skolan bär det av mot Högbo Ridklubb för dressyrspecial - så himla nervös!
Det kanske låter skumt, men jag är verkligen nervös. Känns som om jag har press på mig att jag ska ha utvecklats en massa eller så bara för att jag har gått 1 år på Strömsholms ridsportgymnasium. Grejen är att jag mest har utvecklat sitsen, och inte inverkan - och sitsen kommer ju förstöras lite när jag tvingas att rida i allroundsadel, haha ilandsproblemet nr1!

Ska FÖRSÖKA bli aktiv på bloggen igen. Bara det att jag vill skaffa mig en bra kamera, min gamla är trasig och den har nog gått till historien så att säga.
En bra kamera och då skulle det bli mycket roligare att uppdatera bloggen, och läsa den dessutom! ;)

Idag bjuder jag på en hästbild baraa för att det kan ha lite med dagens tema att göra. Tänk att jag ska rida imorgon för första gången sedan jag var och jobbade på midsommarveckan på Sjöstjärnan!! LÄSKIGT.

Bild på Rolf Göran Bengtsson och Ninja La Silla som faktiskt vann EM guld för någon veckasedan, KUNG!


Kommentarer
Anonym kommenterar

Den hesten var skikkelig fin:P

2011-10-05 @ 21:10:54
URL: http://penedeg.blogg.no
julia kommenterar

sv: Jag är 97a och går alltså i 8an. Jag orkar egentligen inte lägga ner min energi på dom, men ibland går folk bara för långt & blir allt för patetiska.

2011-10-05 @ 21:47:30
URL: http://juliayes.blogg.se/

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)