Webbcamera bilddddddddd

2010-10-21, 15:05:25 / Kategori: Allmänt
 <- ALLA KAN PRUTA MED LÄPPARNA





Okej, dagen började med att jag skulle till KZ men jag kände mig lite småsjuk så jag stannade hemma.
Nu har jag suttit här vid min dator en tag och mysigt lite i min rosa söta tröja :*<3
Ni kanske tror att bilden är redigerad? NEJ det är den inte. Jag har inte redigerat något på den eftersom jag ännu inte lagt in photoshop på denna dator. Men lär väl göra det snart iaf :)

Haha checka läpparna, silikon *ohyes* fast nä. Jag har använt min buxom (läppglans som gör illusion av större läppar) endast på överläppen, eftersom min underläpp är "kraftig" av naturen så ser det mycket bättre ut om jag bara har på överläppen :)
Sedan är jag bäst på att pluta/pruta med läpparna, hahaha. KungMarre!

HAH nä nog skrivet om mina läppar!
Önskar att jag hade normala läppar men så e ju inte fallet .. haha



..

Ska alla göra idag då ? :)
Något intressant kanske, tell me guys. wanna know !

Nu ska jag fortsätta med inspirationen, vi hörs!

KISSES  / MARRE


Kommentarer

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)