som tagen ur en bok

2010-01-22, 14:31:41 / Kategori: Allmänt
 marrie du får inte säga fula ord! :O
 och marrie.. var inte sur ! :O

 BE HAPPY! ;D observera att jag överdrivet smilet x]
OCH total ignorera mina rundakinder.. dom ser ut så i camen när jag överdrivet smilet :S

Herregud vilken seg värld.

Idag testade jag åka till skolan för att se hur det skulle gå, och ärligt.. det gick åt helvette!
Jag kunde knappt prata, och det förstörde nog allt. Vi skulle haft muntlig redovisning, samt kommentera andras redovisningar, men det gick ju inte..
Dessutom blev jag väldigt förvånad. Jag som alltid brukar lalla runt med massa folk i skolan, skratta, snacka om allt..
Ha skit roligt helt enkelt, men så var det inte alls idag. Det var nästan ingen som pratade med mig, visserligen kan jag förstå det eftersom jag knappt kunde ge något svar.. Men prata lite gick ju i alla fall?
Emma var nog den ända som försökte, tackar henne otroligt mycket för det.
Jag kände mig inte glömd, mer vilsen..

Men inte ska jag deppa för det!
Rösten är påväg hem till munnen igen, jag kan faktiskt prata nu.. mer eller mindre hahah!
Jag har däremot fått en annorlunda röst, det är kind of scaary faktiskt!
Jag låter som någon annan jag känt.. fast jag minns inte riktigt vem det var.. :O
Aja.. jag deppar inte som sagt :)

Nu har jag fram tills 6 på mig att "lalla" runt hos papi .. ;D

CtjaCtja!

Kommentarer
desireegustavsson kommenterar

DU ÄR VACKER!

2010-01-24 @ 18:10:47
URL: http://desireegustavsson.blogg.se/

Kommentera gärna =)

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (frivilligt och syns bara för mig)

URL/Bloggadress

Kommentera i rutan nedanför! =)